|
NÁZEV |
706 |
100 |
110/150 |
148 |
815 |
||||
|
Rám valník |
5 |
8 |
12 |
|
|
||||
|
Rám sklápěč |
5-10 |
--- |
---/20 |
|
15 |
||||
|
Rám tahač |
3 |
5 |
10 |
|
|
||||
|
Rám tah. měchy komp. |
--- |
|
15/--- |
|
|
||||
|
Točna na tahač |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
||||
|
Závěs nájezdový |
1-3 |
1-3 |
1-3 |
|
|
||||
|
Závěs bez nájezdu |
0,7 |
0,7 |
0,7 |
0,7 |
1 |
||||
|
Závěs (průměr 50) |
6 |
6 |
6 |
|
6 |
||||
|
Kardan jakýkoli |
1,5-3 |
1,5-3 |
1,5-3 |
1,5-3 |
1,5-3 |
||||
|
Korba valník |
3 |
3-5 |
3-5 |
5 |
|
||||
|
Bočnice valník |
0,5 |
0,5 |
0,5-0,8 |
0,5 |
|
||||
|
Skříňka na nářadí |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
||||
|
Zadní nárazník |
0,7 |
0,7 |
0,7 |
|
|
||||
|
Přední nárazník |
1,5 |
2,5 |
3-4 |
1 |
4 |
||||
|
Vzduchojem |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
1 |
||||
|
Zátěový regulátor |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
|
|
||||
|
Nádr bajonet |
1-1,5 |
1-2 |
1-2 |
--- |
--- |
||||
|
Nádr roubovací |
--- |
--- |
1,5-2,5 |
2 |
3,5 |
||||
|
Nádr hydraulická |
0,5 |
1 |
1 |
1 |
2 |
||||
|
Majler |
1,5 |
--- |
---/2 |
1,5 |
2 |
||||
|
Pohon rozmetadla |
2 |
--- |
--- |
--- |
--- |
||||
|
Konstrukce plachty |
1 |
2 |
2 |
|
|
||||
|
Plachta |
3 |
2-5 |
2-5 |
|
|
||||
|
Komora spojky |
2 |
2 |
3 |
|
3,5 |
||||
|
Náprava přední |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
--- |
--- |
||||
|
Náprava přední hnaná |
10 |
--- |
---/20 |
5 |
25 |
||||
|
Náprava zadní |
9 |
10 |
12 |
6 |
25 |
||||
|
Zadní dvojče |
--- |
--- |
--- |
12 |
50 |
||||
|
Torzní tyč |
--- |
--- |
--- |
4 |
4 |
||||
|
Tachgraf Kienzle |
--- |
--- |
5-7 |
5-7 |
5-7 |
||||
|
Nezávislé topení |
|
10 |
10 |
|
|
||||
|
Brzdový buben |
0,5 |
0,8 |
0,8 |
0,8 |
|
||||
|
Brzdová čelist |
0,2 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,4 |
||||
|
Poloosa |
0,5 |
0,5 |
0,5-1 |
0,5-1 |
1,5 |
||||
|
Pero přední |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
--- |
--- |
||||
|
Pero zadní |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
||||
|
Diferenciál |
8 |
9 |
9-11 |
|
|
||||
|
Náboj konc.převodu |
0,8 |
0,8 |
1,2 |
|
|
||||
|
Reduktor |
2 |
2 |
2,5 |
--- |
2 |
||||
|
Blatník zadní |
0,2 |
0,3 |
0,3 |
|
|
||||
|
Blatník zadní laminát |
--- |
--- |
0,7 |
--- |
--- |
||||
|
Převodovka opravená
výměnou |
6 |
13výměn. |
15výměn. |
6 |
35-40 |
||||
|
Převodovka hydr. |
10-20 |
15výměn. |
18výměn. |
6 |
35-40 |
||||
|
Převodovka redukční |
--- |
--- |
--- |
6-8 |
--- |
||||
|
Sestup |
--- |
--- |
--- |
--- |
18 |
||||
|
Korba sklápěcí |
20opr. |
--- |
/40opr. |
10 |
45 |
||||
|
Rám pomocný sklápěč |
--- |
--- |
|
5 |
15 |
||||
|
Střední roura + diferen. |
--- |
--- |
--- |
5 |
10 |
||||
|
Motor
atm. * |
25 |
20 |
|
25 |
10v
70 |
||||
|
Motor
turbo 638 |
--- |
32 |
35 |
--- |
--- |
||||
|
Motor
turbo 640 |
--- |
--- |
40 |
|
|
||||
|
Blok
obyčejný |
3 |
3 |
--- |
3 |
35 |
||||
|
Blok
turbo |
5 |
5 |
5 |
|
|
||||
|
Blok
turbo dl. rouby |
|
8 |
8 |
|
|
||||
|
Klika
obyč. na př. |
2 |
2 |
2 |
|
|
||||
|
Klika
turbo na př. |
8 |
8 |
8 |
|
|
||||
|
Hlava
mot. jakákoli |
1,5 |
2-3 |
2-3 |
|
2,7 |
||||
|
Vačka |
1 |
1 |
1 |
|
|
||||
|
Setrvačník
+ věnec |
1,5 |
2 |
3,5 |
|
4 |
||||
|
Prsa
přední |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
|
|
||||
|
Prsa
zadní |
1,5 |
2 |
2,5 |
|
|
||||
|
Vana
obyčejná |
1 |
2,5 |
2,5 |
|
|
||||
|
Vana
okénko |
--- |
3 |
3 |
|
|
||||
|
Vodní
čerpadlo |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
|
|
||||
|
Turbo |
--- |
0,5-1,5 |
0,5-1,5 |
|
|
||||
|
Olej.
cerp. servo/mot. |
1/2 |
1/2 |
1/2,5 |
|
|
||||
|
Vstřikovací
čerpadlo |
0,5 |
1,5 |
2 |
1,5 |
|
||||
|
Vrtule |
0,3 |
0,5 |
0,5 |
--- |
--- |
||||
|
Ojnice
/50 |
0,3 |
0,5 |
0,8 |
|
|
||||
|
Rozvody |
1 |
1 |
1 |
|
|
||||
|
Lamela
spojky |
0,5 |
0,8 |
0,8 |
|
|
||||
|
Chladič
atm.-vzduch. |
2-5 |
2-5 |
2-5 |
|
|
||||
|
Chladič
turbo 638 |
--- |
3 |
3 |
--- |
--- |
||||
|
Chladič
turbo 640 |
--- |
--- |
6 |
--- |
--- |
||||
|
Vyrovnávací
nádrka |
--- |
--- |
1 |
--- |
--- |
||||
|
Ćistič
vzduchu atmos. |
0,3 |
0,5 |
0,5 |
0,3 |
1,5 |
||||
|
|
--- |
0,8 |
0,8 |
|
|
||||
|
Tlumič
výfuku |
0,3-0,5 |
0,5-1 |
0,5-1 |
0,5 |
2-3 |
||||
|
Výfuková
roura |
0,3-0,5 |
0,3-0,5 |
0,3-0,5 |
0,5 |
2-3 |
||||
|
Sb.potrubí
výf. atm. |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
|
||||
|
Starter |
0,5-1 |
0,5-1 |
0,5-1 |
0,5-1 |
3 |
||||
|
Kabina |
3-8 |
4-9 |
10-30 |
5-10 |
50-70 |
||||
|
Přední
sklo |
0,5 |
2 |
2 |
0,8 |
3,5 |
||||
|
Sedačka
úplná |
0,8 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
2 |
||||
|
Dveře |
1-1,5 |
1,5-2 |
1,5-2 |
2-2,5 |
3,5-4 |
||||
|
Sklo
mimo předního |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,3 |
||||
|
Kapota |
--- |
--- |
--- |
2-3 |
--- |
||||
|
Čelo
přední |
0,5 |
0,7 |
0,7 |
--- |
|
||||
|
Maska
přední |
0,3 |
1 |
1,5 |
--- |
2 |
||||
|
Blatník
přední |
--- |
--- |
0,5 |
1-2 |
--- |
||||
|
Střecha |
0,8 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
|
||||
|
Roh
kabiny jakýkoli |
0,8 |
0,8 |
0,8 |
1,2 |
3 |
||||
|
Motorek
stěračů |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,6 |
||||
|
|
--- |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
|
||||
|
|
0,2 |
0,2 |
0,4 |
|
0,3 |
||||
|
Tachograf |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
||||
|
Výměník
topení |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
--- |
--- |
||||
|
Bufík |
--- |
--- |
|
2 |
3,5 |
||||